DarkCrazyFoix said previously:
Irl navn: Alexander
Irl alder: (15+) Jeg er 16 år
Hvad kan du bidrage med til politiet? (+30 ord)
Jeg kan bidrage med/til træningen. Jeg kan bidrage under biljagter da jeg er pretty god til at køre. Jeg kan bidrage enhver betjent med sikker backup. Jeg kan bidrage med gode råd til nye betjente. Der ud over kan jeg også bidrage som en kollega man kan snakke med, hvis man har brug for det
Hvorfor skal vi vælge dig?
Jeg syntes i skal vælge mig da jeg har meget erfaring og da jeg har styr på hvad jeg laver. Jeg syntes i skal vælge mig da jeg har brugt 2 år på at spille som politi på forskellige servere og forskellige spil. Jeg syntes i skal vælge mig da jeg har like 3 venner så kan altid være online.
Har du tidligere erfaringer?
Ja jeg har tidligere erfaring bl.a fra jeres egen server hvor jeg var vicerigspolitichef jeg har været betjent på: Dandream. Goldenrp. DarkressRP. VisionNetwork. MylifeRP m.m.
Hvorfor vil du gerne i politiet? (+50 ord)
Jeg vil gerne være betjent da jeg selv har en drøm om at blive betjent og senere AKS/ATK. Jeg vil også gerne være betjent fordi jeg elsker det sammenhold der er i politiet og den følelse af ¨Hvis noget går galt eller hvis jeg har brug for hjælp så er der nogen der er klar til at dække min ryg¨
Hvem er dine chefer:
Mine chefer er for det meste, dem der har højere rank end mig
Underbehandling
You currently don't have any notifications to read!